Eğer hem emzirip hem mama veriyorsanız eğer acıktığından değildir. Bebeklerde emme refleksi var ve sadece acıktığı için ağlamazlar. 2ay 1 günlüğüz bebeğime 3 biberona mama vereyim içer. Sonrada çıkarır. Balık gibiler doyduklarını bilmiyorlar. Mama veriyorsanız bir daha ki beslenmesi 4-5 saat sonra olmalı. 120 cc en az vermeniz gerekiyor mamayı. Ama memenizi ne kadar emiyor ona görede verebilirsiniz. Gazı olduğu için de ağlıyor olabilir. Üşütmüş olabilir. Bir yeri ağrıyor olabilir. Kulağı ağrıyor olabilir. Kulağının arkası pişik olmuş olabilir. Popo deliği olabilir. Boğum yerleri olabilir. Koltukaltı olabilir. Sürekli aç diye mama vermeyin reflü yaparsınız. Eşim yüzünden yaptım ğuan sürekli kusmaya başladı. Artık aç bırakıyorum bir süre az da olsa emmdiği kadar diyorum. Belli zamanlarda mama veriyorum. Sabah veriyorum sonra ikindiye kadar sadece emziriyorum. Çok yetmediğini anlarsam yarım mama veriyorum. tekrar yatma saatine kadar emziriyorum. Yatarken mama verip yatırıyorum. Günde 3-4 kere en fazla veriyorum mama. Yetmese de olduğu kadar diyorum. Sizde öyle yapın isterseniz.