Zeyzeyn bende çok şaşırdım ve korkmaya başldım dünden beridir araştırıyorum bizimki etli ben gibi sadece leke değil yüz ve boyun bölgesinde olduğu içinde bakmayalım demiş olabilir internette boyundan aşağıda genelde karaciğeri etkiliyor yazıyor insallah kimsenin çocuğunda olmaz da ne zararı var karaciğerde olsa bişi olurmu niye bakıyorlar çok korktum şuan bana 2 doktor öyle dedi sadece 1 değil o yüzden bende normal doğum lekesi gibi değerlendiriyordum sizlerden duyunca şok oldum korktum açıkcası