Bebeğim 2 ay oldu 10 günlük. Reflüsü var. Memedeyken sürekli memeyi ağzından çekiyor tekrar alıyor. Defalarca yapıyor sonda ağlamaya başlıyor emzirmem çok zorlaşıyor. Aynı durumu yaşayan var mı. Kilosu iyi diye doktor ilaç yazmadı. Sizler neler yapıyorsunuz, ne tavsiye edersiniz? Ne zaman geçecek bu 😢