Tugce 4 numaraya kadar hersey yolunda fakat 5 numarada ilk paket kusurlu sandim bu kadar bariz kalite farki olamaz. Bi de belki bebekler buyuyup daha cok idrar kaka yaptigindan olsa gerek,gece degistirmek gerekecrk kadar sizdirdi. Ikinci kez paket aldim ilkinjn kusurlu oldugunu dusunerek fakat anladim ki ve yorumlarda gordum ki 5 numara care alinmaz. Prima kulot bezlerin de cesit cesidi var o da kalite kalite. Hani soyle dusunebilirsiniz nasil cirtlinin care aktif gunluk vs varsa kulot bezin de oyle. Pant olan aktif bebek serisinin. Oglum 20 aylik dogdugundan beri neredeyse gece kulot bez kullaniyorum. Normalde sevmiyorum kulot bezi,bacak arasi mesafe dar oldugu icin afedersiniz araya kaciyir kaka tasiyor beli aciyor,ben sevmiyorum. Bezi degistirecek olsam molfix pure&soft ya da minnies alirdim bu arada