Feyzagkgz benım kızımda gün içinde düşüyor yuvarlanır falan ama ben hoooopaaaa yaptık dimi kızım kalk hadi diyorum gülüyor kalkıyor devam ediyor 🤭
Koltuktan tutunup kalkıyor bazen dengesi olmuyor düşüyor yada yuvarlanıyor kafasını koruyor cogu zmaan. O halde yuvarlanırkende komiğimize gidiyor kahkaha atıyoruz valla 😆😄 canı yanmadıgı için devam.
Gecen gün gitmiş boydan cam acıktı elini pimapenin alt kısmına sokmus bende uzaktan izliyorum baktım sıkıştırdı bagırıyor kendi kendine, sonra cekti cıkardı hiç tepki vermedim. Ooooooo diyor bide 😆 naptın annecim noldu diyorum hemen camdan tutup kalkmaya cabalıyor 😄
Ben hep uzaktan gözlemleme taraftarıyım neyin ne oldugunu bilsin öğrensin kendi tecrübe etsin düşüncesindeyim. Şimdiye kadar şükür bir sorun yasamadık büyük olarak.
2 sefer yatakdan düştü uyku haliyle şimdi yatagı kenarlarına yaklaşmıyor uffff diyor geri dönüyor 🤭 9.5 aylık kızım