1 ay önce doğum yaptım bebeğim gayet sağlıklıydı ancak 16 aylık oğlum ben doğumdayken grip olmuş eve geldim önce bana geçti ben ilaç alamadığım için iyileşemedim sonra 28 günlükken kızımda öksürük burun akıntısı başladı acile gittik küvezde kalıp antibiyotik verileceği söylendi 3 gündür küvezde durumu iyi dedi doktor ancak net bişeyler söylemedi ne kadar kalır ileride hasar kalırmış bilgisi olan varmı