Ben doğum raporundan sonra evlilik dolayısıyla istifamı verdim bana 3500 TL kadar eksik yatırıldı nedenini sorduğum da pandemi de çalışmamıştık 8 ay boyunca sigorta girişimin olmadığını ve bu yüzden eksik yatırıldığı söyleniyor 170 i arayıp sorduğum da kanun da böyle bir maddenin olmadığı ve arabulucu ile halletmem gerektiği söylendi.Arabulucu şahit ister mi bilgisi olan var mı ?