4 buçuk aylık bebeğim var. Ev taşıma işleriyle uğraşıyoruz bebeğimle ilgilenemiyorum annem bakıyor en çok . Gece bile annemin yanında uyuyor günün belki 1-2 saati ilgilenebiliyorum . Yetişmeye çalışıyorum . Taşındıktan sonra birde yerleşmesi var o zamanda muhtemelen kayınvalideme bırakıcam tozun pisliğin içinde durmasın diye . İçim buruk napıcam bilmiyorum 😥 Korkuyorum beni unutur diye