cigdemkrkmz Anne yüreği işte anlıyorum sizi ☺️ her insan aynı olmadığı gibi bebisler de farklılık gösteriyor ama küçük doğdukları için annenin böyle düşünmüş olmadı çok normal. Benimki de 2810 iken ben üzülüyordum ama çok şükür toparliyorlar 🙏 şöyle ki emziriyorum emzirdikten sonra sağıyorum, hemen içmese dahi onu yarım saat 1 saat içinde illaki içiyor. Bizim düzenimiz 2-3 saatte bir bir anda şu kadar içmesi değil. Yani 60 içebilir şuan,yarım saat sonra bir saat sonra 30 içer 90 içer değişir canı nasil isterse. Sagdigimi da o arada veriyorum. Bazen o uykuda olunca onun uyanmasını bekleyip emzirmektense ben direkt sağıp sütü hazır edebiliyorum tamamını ki ağlayınca vereyim hemen diye. Şükür ki her şeyi tutuyor benim oğlum. Yani 2 farklı biberon var ikisini de alıyor(avent ve lansinoh), göğsümu de alıyor ama sizde takdir edersiniz ki biberonu da bu şekilde aktif kullanırken silikonla göğsümu kabul ettiği oluyor. Bazen silikonla emziriyorum yani. Silikonu aniden çıkarıp göğsümu de tuttuğu oluyor. Zaten biberona karşı değilim, iyi ki tutuyor. Çalışan bir anne olacağım için biberonu tanıması da güzel benim için. Bu şekilde karışık gidiyoruz. Ekstra bir şey yapmıyorum. Şimdiye kadar takviye ilaç kullanmadim. Bi 10 gündür regenesis Max kullanıyorum, hem sütun kalitesini arttıracaktır hem de annenin vitaminlerini koruyacaktır. Tavsiye ederim bir takviye kullanmanızı. Yemek olarak da her zmana yediğimiz şeyler ki hatta 1 ay öncesine kadar cildinde döküntü olduğu için alerji testi yaptırınca yumurta sarısına ve süte alerji çıktı belli bir oranda. Onları ve turevlerini ciddi oranda kestim deneyip görmek için. Ona rağmen kilo da almış.