Delice_zeytinn Kızlar lütfen bi öneri bi akıl bi yol gösterin . 11,5 aylık bebeğim ama anne sütü içmiyor sütüm yok . Mamayı sadece gece uykuda max 200 cc içiyor ek gıda asla sevmiyor ne denediysem olmadı Çok büyük tükendim nolur fikir verin
Minelinannesi355 Delice_zeytinn bizde 11 ayligiz yemekleri diliyle itmeye başladı ama devamlı seçenek sunuyorum , hangisini yerse şükür ediyorum nabayim , kendi eliyle yemeyi sevmiyor mu eline verin oynaya oynaya yesin
Delice_zeytinn Cansu76 9,5 kg , 72 cm idi 20 gün önce hala 9,5 da … bir insna meyve sebze et sevmez mi yaaa yok asla ne kendi yiyor ne ben verince yiyor çıldırıcwm artık ya mamasını yese tamam diyeceğim oda yok 7 aylıkken mamayı bıraktı ya
Delice_zeytinn Minelinannesi355 oynuyor sadece asla ağzına götürmüyor , sofra da durmuyor mama sandalyesinde hakeza öyle .. kendimi sorgular oldum ya nerde yanlısvyaptım diye . Sizin bebek nasıl gelişimi boyu vs
Delice_zeytinn Cansu76 aşırı zor hakkaten . Senin oğlun kg boy nasıl ? Bizi gören herkes asla 1 yaşında gibi durmuyor diyor
dilagunel29 aynı şekil 11 aylık bebeğim var ne verirsem eliyle itiyor asla tadına bakmak bile istemiyor doktor 1 kilo eksik oldugunu ve sorun olmayacağını söyledi ama artık tükendim hayatımızda ek gıda diye bir şey yok nerdeyse yemediği için düzenimiz bile çok sıkıntı ne yapabilirm bunun için
Cansu76 dilagunel29 ben götürdüm doktorumuza dişleri zorluyor zorlma yemesi için dedi bende sabırla yiyeceği günü bekliyorum ne veriyorsam diliyle geri itiyor
Delice_zeytinn dilagunel29 ya artık doktorlara da inancımı yitirmeye başladım kimi doktor iyi diyor kimi gelişimi yavaş diyor . Sizin kaç kg kaç cm ? Biz 9,5 kg 72 cm idik 20 gün önce .. kilo hala aynı bizde. Bu şekilde bizde düzende sinir sistemide kalmadı cok yıprandım
Cansu76 Delice_zeytinn benim oğlum da 11 ayında 9,5 şuan 1 yaşında hala aynı kiloda doktorumuz çok iyi diyor ama nasıl oluyor o bilmiyorum ama kilosu gayet iyi diyor bana göre zayıf ama yemiyor birde doğru düzgün
Cansu76 Delice_zeytinn Delice_zeytinn şu an 1 yaşında boyu 73 kilosu 9,5 cnm görenler bir yaşında durmuyor diyor daha çok sinirim bozuluyor ya
Delice_zeytinn Cansu76 ya bizde sorun var ya doktorlarda . Gören herkes cok küçülmüş diyor ama doktor normal diyor . Çocuk asla bişey yemiyor yine normal oluyor . Ha tek etkili olabilecek şey diş çıkardı 8 tane suan dişi var. Sizin kaçtane? Ya dişten sonra toparlanacağını bilsem ğstelemicem ama vitaminsiz kalacak diye gelişim geriler diye tedirginim
Delice_zeytinn Cansu76 bizde aynı durumdayız bizim doktor kız çocuklarını 1 yaşında 74 cm bekleriz dedi, erkek çocuklarını 1.2 cm fazla bekliyoruz dedi ve normal dedi bize . Çözüm yok Öner yok çare yok ama normal de geç aşırı sinir oluyorum
dilagunel29 bizim en sonra 9 aylıkken gitmiştik 8.5 kilo 73 boydu ve doktor dediğim gibi 1 kilo eksik olduğunu soyledi yaşında gidicez kontrole doktora diyorumki hocam yiyen bi bebek değil çorba türlerni ağzına sürmüyo ne yapabilirim bana dönmüş diyorki olsun senin bebeğin minyon yapısı var artık çıkış yolu bulmaya çalışıyorum bi yandan da üzülüyorum instagramda görüyoruz düzenli saatli yemek yediriyolar e ben ne yapsam yemediği için düzenli saatimizde kalmadı doğru düzgün
Delice_zeytinn dilagunel29 aynen ne uyku kalıyor çocukta ne düzen çünkü sürekli aç gibi çocuk ve aralıksız deliksiz uykuda haram .. benim bebeğimde 9 aylıkken 9 Kg idi . Bişey denemeli yapmaşı bunu yaşayan birilerinin önerisi gerek tavsiye gerek
Cansu76 Delice_zeytinn evet boyda sıkıntımz yok yaşına göre iyi ama kilosu az gibi Internete baktim 12 kilo olması lazım yazıyor 1 yaşında o yüzden kafaya çok takıyorum galiba kilosunu☹️
Cansu76 Delice_zeytinn geçer zamanla diye düşünüyorum bizim diş sorunumuz var önceden çok güzel yiyordu takı bır ay öncesine kadar diş sorunumuz bitince alır inşallah verdiği kiloları 🤲