Karamella Biz çocuksuz koy koy gezdik ev tutma değil de yine oteldi sabah kahvaltılı ya da sabah akşam yemekli gibi. Çocukla her şey dahile gitmeye karar verdik acayip rahat ettik oğlumda 2.5 yaşında Aqua’larında havuzunda çok eğlendi. Çocukla kesinlikle böylesi daha rahat çocuk olmasa da ev tutmam anlamam öyle tatil mi o evde iş yemek hazırlayacaksam