Ilkannelik kabarık sis olmasa götürme derdim ama baya kabarmış krem veriri kaşıntısı gecer en azından ben köyde girmek zorunda kalıyorum kızımda az hava alsin diye götürüyorum pire kızımı benide ısırıyor ama nokta gibi 4 güne gidiyor gelincede yıkıyorum herşeyi banyo ediyoruz geçiyor bayramda gittim sorun olmadı ama sizin kızın baya kabarmış alerjisi olabilir bir tanıdığımda alerjisi vardı krem vermiş doktor götür bence kasiyip yara yapmasin