Deffneee sen uykusunda önce emzirmeyi dene bol bol , ama hem memeyi hem biberonuda sık sık bırakıyo diyosunuz tıkalı felan değil dimi bakmışsınızdir zaten ama ne bileyim akilma ilk o geldi , yada biberonu değiştirin bu alıştırma bardağı diye geciyo sanırım 7 aylık onu tutar artık o Onuda deneyebilirsiniz , veya kaşıkla deneyin ek gıda olarakta seçenek şunun bazı bebekler kendi uğraşıp oynayarak yemeyi sever benim kızım hiç sevmedi kaşıkla yesin ya elimle verirdim yerdi yada kendi eli ile yerdi eğer blw yöntemine gecmediyseniz bı deneyin derim😊 bu arada karadut özü iştahı arttiriyormus araştırın isterseniz çünkü mamayida çok az alıyor yazdığınızda gore kıyamam hem sıcak hem dış etkiyo bebeklerimizi😐