amaaannbeesende İyi geceler kızlar , 54 kg ym sezeryan doğum yaptım kilolu değilim göbek te değil bu nedir kızlar bilen var mı ya sabah iniyor wc felan girince onun harici hep şiş göbek olsa bilirim sadece şişşş üşütmeden felan mı oluyor ne ile geçer kızlarrrr
Eceedemiiir amaaannbeesende Ben usuttugum an direk şişiyor karnım bende 56 kiloyum şuan ama o sezryan göbeği duruyor oda zamanla ilerde artık şuan takmıyorum 🙏🏻
Eceedemiiir amaaannbeesende koruyamiyorum 😂 kışın yine çorap falan eksik etmezdim üstümde bı Hırka da eksik etmezdim ama şimdi çok sıcak terliyorum sürekli büyük ihtimal öyle usutuyorum