8 aylık bebeğim 3 aydır kilo almıyor aptamil mama aldım yüzünü buruşturuyor hiç sevmedi ağzını açmıyor beni emiyor sabahları yumurta sarısı peynir veriyorum öğlen meyve akşamda pirinç unu içine bebe bisküvisi ile veriyorum az mı ek gıda veriyorum neden kilo almıyo aslında şimdiye kadar yoğurt dışında verdiğim herşeyi sevdi meyvelerin hepsine bayılıyo acaba mamayı sevdirmek için içine meyve koyup öle mi versem yardımcı olur musunuz