Yigitannesii Kızlar şimdi soru evet saçma ama ben çok yansın istemiyorum güneş kremi aldım. Hani yanık çok acıtıyor o acıyı çeksin istemem . Krem faydalı olur dimi denize sadece mayo bezle sokcam başka bir şey almadım üstüne
hemsire09 Yigitannesii her denize girip çıkışında mutlaka tazeleyin o zaman yanmaz, her yerine sürdüğünüzden de emin olun
Fthnf_ Yigitannesii bence mutlaka uv korumalı deniz thsrtlerinden alın. Decathlon en iyi seçenek.. Güneşin zararından korumak zor tatildeyken, sürekli krem yenilemek gerekir. Bu tshrtlerden giyerse sadece kolları kremlemej yeterli olur
BirVeraAnnesi35 Yigitannesii kızım 8 aylıktan beri her yaz denizdeydi ben mustelanın güneş kremini aldım gayette güzel korudu ama üzerine mutlaka tişört giydirip soktum hala daha tişörtle sokarım
Tortilla_ Yaaa bizde Sakarya’ya tayiniz ve deniz var. İllaki gideriz diye krem aldım. Ama mayo gerek var mi diye merak ediyorum. Bende bekleyeyim şurda
Yigitannesii Fthnf_ merhaba internet dışında nerde bulabilriim o tişörtü çünkü p.tesi gidicez kargo gelmez o güne
Tortilla_ hemsire09 Teşekkürler 🙏 😍 Bilmiyorum çok ciplak kalmasına da içim el vermiyor. Alayım diyorum
Fthnf_ Yigitannesii Decathlon bir spor mağazası, yaşadığınız yerde mutlaka vardır genelde AVM içlerinde oluyor. LCW de satıyor mağazasında, mutlaka bulursunuz.
Kayraaa59 Yigitannesii canım ben mayo aldım. Oğlum 6 aylık uzun kollu mayo ve şort aldım yanmasın diye. Sebamed güneş kremi de var ama kıyafetler uzun daha iyi kollar çok beyaz teni