Ballicoregimm 2 yaş olacak hala uyuşuk 😅 geçeceğini sanmıyorum çünkü doktoruma sorduğumda sinirleri de kestiğimiz için his kaybı oluyor demişti ve sinir hücreleri kendini yenilemez. O yüzden böyle kalacak diye düşünüyorum
Feyzanurr Ballicoregimm inanmıyorum ya ben zamanla geçer diye düşünüyodum ay ne kadar değişik bir durum
Ballicoregimm Feyzanurr zamanla alışıyor insan. Hiç aklıma bile gelmiyor hissetsem ne hissetmesem ne diye düşünüyorum ☺️
Feyzanurr guldennnn evet sürekli kaşınıyor daha yeni olduğum için aciyo bastiramiyorum hafif kaşıyorum oda fayda etmiyo
Laydaren Feyzanurr benim bacağıma vurdukları iğne yeri bile hala garip bir şekilde uyuşuk. Biri dokununca veya kendim dokununca hele bacağım kaşınınca çok değişik oluyor :)