Bebeğim 7 temmuzda 6 aylık oluyor bebelac gold 1 mama kullanıyorum elimde de 2 kutu açılmamış var daha ama 6 aydan sonra bebelac gold 2 ye geçmek gerekiyormuş bebelac gold 1 mamayı bitene kadar kullansam acaba bebeğim doymaz mı yani 2 ye geçmesem elimdeki kutular kalıcak çünkü ne yapsam bilemedim yardımcı olun anneler bana 🙏🏼 Fikir verin lütfen