Sürekli gazı var gündüzleri 0 uyku 1 saat anca yatıyordır oda kucağımda gaz sancısı olduğu için nedense güvende hissediyor sürekli ıkınma kızarma 24 saat gazı var melepimin ne zaman geçicek bu gaz😭hiç böylw hayal etmemiştim altivitelee yaparız diyordum ama yok kartlara bile bakamıyor acısından