Arkadaşlar regl, cünüp gibi hallerde gusül abdesti olmadan tırnak kesilmez vücuttan tüy vs parça koparılmaz diye biliyorum ama lohusalıkta bu durumun hükmü nedir? Sonuçta 2 aya yakın uzun bi süre ve haliyle tırnaklar tüyler uzuyor tırnakların uzaması çocuk bakımında zorluyor bi yeri çizilir vs tüylerin uzaması da sıkıntı haliyle yaz sıcakları filan rahatsız ve pis hissettiriyor. Bu durumda ne yapılmalı? Kesilebilir mi? Özel bi durum olduğu için istisna var mıdır? Bilgisi olan varsa cevaplayabilir mi?