1anne30 Merhaba kızlar emzirirken saç boyatmak ile ilgili farklı farklı öneriler var çocuk doktorumuza sordum onermiyoruz diyor çok boyamak istiyorsan organik olanlar çıktı onlardan kullanabilirsin dedi.. sizler boyadinizmi kaçıncı aylarda yada boyadiniz?
Tuba 1anne30 dogumdan 2 ay sonra boyadim. doktorla ebem acici kullanmadigin sürece boyatabilirsin demislerdi
Zhnce 1anne30 organik boyayla boyadım kuafordw ve erkenden gittim ki benden önce işlem yapmamış ve o havayı solumamak için 11 aylık oldu şimdi artık kendim boyamaya başladım
1anne30 Bende ilk sutumu sagip doksem olur mu diye sordum ama doktora fark etmiyor dedi aslında bu zararlar hemen hemen kullandığımız her şey de kozmetiklerde herseyde
Defne_123 Wala benm belki bebeğim 20 günlüktü gittim boyadım üstünden de 3 kere kontrole gittik şükür bi sorun cıkmadı🤷🏻♀️