LivaLiva Annişler kızım günde beş altı kere kakasını yapıyordu iki gündür günde sadece bir kere yapıyor bi sıkıntısı ve huysuzlıgu yok neden böyle olmuş olabilir sizce ? Biogaia kullanıyorduk doktorumuzu değiştirdik oda kullanmayın gerek yok dedi onu bırakınca mı böyle oldu aceba anlamadım bu normal mi bu arada 2 aylığız
deletedmom4842 LivaLiva Benim oğlum 2 aylıkken 5 günde bir yapıyordu valla siz yine iyisiniz maşallah :)
Elifsu LivaLiva bizimki 2. Aydan itibaren 5-6 günde bi yapmaya başladı 3,5 aylık olduk hala aynı devam ediyor. Katı yapmadığı sürece bi sıkıntı Yok dedi doktorumuz. Kabız olması kötü ama şükür bizde Yok.
GizemKerem LivaLiva aynı durum bizde de oldu günde 4-5 kez yaparken 2 aylık olunca günde 1-2 ye düştü. Biz de bio gaia kullanıyoruz onunla mı alakalı acaba. Bir de eskisi kadar emmiyor da o yüzden mi kakası azaldı diye düşünüyorum. Siz doktora sordunuz mu bu durumu
Berken deletedmom4842 bebeğinizin kaka yapması düzene girdimi peki benimde bebeğim iki aylık günlerce yapmıyor huzursuz olunca mecburen fitil yapıyorum
deletedmom4842 Berken Tabi 3. ayına günde bir kere yapmaya başladı şuan 4 aylık günde 3 4 kez yapıyor
Berken deletedmom4842 bende probiyotik aldım ama hla bu şekilde umarım düzelir çok ıkınıyor bikaç gün geçince
deletedmom4842 Berken Kaka yaparken çok müdahale etme 7. gün olur hala yapmazsa o zaman bir şeyler verirsin zorlanıyorsa zeytinyağı verebilirsin sen onu kendi kendine bırak ıkınarak kaka yapmayı öğrenecek. Sen müdahale edersen sürekli senden bekleyebilir
Berken deletedmom4842 sünnet oldu şuan çok ıkınmaya başlayınca mecbur yaparım yine sonra kendi haline bırakırım
LivaLiva Merveedd yaaa bizim beş altı doğduğundan beri böyle ama su son iki gündür bir kere yapıyor bugün iki kere yaptı birden ne oldu anlamadım