flzcebi İyi akşamlar hanımlar, emzirirken hamile kaldım ve bebeğim 15 aylık şu anda doktorum emzirmene devam edebilirsin dedi. Aranızda böyle olup hamileliğinin kaç ayına kadar emzirmeye devam etti? Tecrübelerden yararlanmak isterim.
Elfvli flzcebi Ben emziremedim . 10 aylikti kizim. Kendi bıraktı malesef birde sutumun tadi değişti benim kısa bir süre sonra da kesildi 😪
Taze_annecik flzcebi Bebeğim 6 bucuk aylıkken hamile kaldım şuan 11 bucuk aylık devam ediyorum. Gittiği yere kadar emziricem
EsmAybars44 Bebeğiniz emmek istediği kadar ben bilerek emebilir. Tamdem emzirme deniliyor. Hiç bir sorun olmadığını hatta daha iyi olduğunu duydum.
flzcebi EsmAybars44 bunu duyduğuma çok sevindim çünkü ayırmak istemiyorum istediği kadar emzirmek istiyorum