Ruyaalya Merhaba anneler ben 23 aydır kızıma Prima kullanıyorum bu ay bezimizi değiştirmeyi düşünüyorum ama pişik vs olur mu diye korkuyorum su ana kadar hiç pişik olmadı bebeğim simdi deneyimli anneler primaya en yakın bez hangisi neyi tavsiye edersiniz
Haydinn Ruyaalya bende prima pampers külot bez kullandım bi ara ama epey pahalı baby turco molfix pure soft bunları da kullandım bunlarda pişik yapmadı baby turco derim hem fiyat hem performans olarak gayet iyi en azından bi paket alıp denenebilir
2maviboncuk Ruyaalya Değişik ufak bi bez al dene önce çocuktan çocuğa değişiyor kimi primayı beğeniyor kimi slepyi deneyerek anlıyorsun ben baby turco kullanıyorum memnunum bazen önlem alıyorum şimdi a 101 bezini denedim mesala ondanda memnun kaldım
Purposeless Ruyaalya kesinlikle bebem natural çok güzel bi bez primada molfix de kullandım ama keşke en başta bunu kullansaydım dedim
Bebegimm1 Ruyaalya bende prima kullaniyorum.migrosun kendi bezi minies ve bebem naturel baby turco bunlari kullanmistim hic biri pisik yapmadi.ama prima kadar olmadigi icin primaya devam ediyorum en az paket alip deneyin pisik olursa bi kac gune belli eder bez kendini