Rdk Arkadaşlar 13 günlük bebegim var sol gözü 2 gündür çapaklanıyo sarı bişey akıyor sürekli ılık su ve pamukla temizlememe rağmen aynı bgün doktora götürmeye karar verdim ama göz doktorunamı cocuk doktorunamı götürmem gerekiyo ?
Melisyldz Rdk ilk zamnlarda bnm oglumnda Olmstu kaynanm sutundn damlat diyodu ama kesnklke ise yaramiyo ve doktorlarda onermiyo o sekilde zaten gecmiyodu tekrarliyodu doktor damla verdm onu duzenli kullndm oyle geçti
17062019 Rdk ben pamuğu ılımış çay demine bastırıp sildim 2 gun boyunca.gecirdi Ne damla ise yaradi ne de bisey.sadece çay geçirdi.1 haftalikti 2 oglumda da yaptim
Busra17_18 Rdk çocuk doktoru canım. benim kızımda uzun bir süre olmuştu çocuk doktorunun verdiği damlayla düzeldi.
Minikfarem Kuzum benim bebegimde oldu doktor Dalin şampuanı 2 damla pamuğa damla gözünü sil dedi asla çay süt başka birşey sürme dedi yaptım 2 güne geçti
eymenhumeyra Sampuan ilk defa duydum benim kizimda oldu damla verdi doktor bi hafta kullandik gecti pamuk ve fizyolojik serumla temiz tutun devamli yada kaynatilmis ilik suyla temizleyin gecer