Aynı sıkıntı bendede var 10 gün oldu doğum yapalı. Bende ebebekden baby mee galiba markası göğüs kalkanı aldım. Hem üstüm basım süt olmuyor içinde birikiyor hemde içindeki süt ve kapalı olmasından dolayı göğüs ucu hep nemli kalıyor. Toparladık sayılır hala acıyor ama ilk gunlerki gibi değil. İlk bebeğimde 2 ay çektim kalkandan haberim yoktu kremler falan hiç ise yaramamisti. Gümüş kapak biraz pahalı kalkan 69 TL ye aldım. Bence aynı etki.