Oğlum bi haftadır ishal ve pişik oldu gittikçe daha da fazlalaşıyor mustela pişik kremi aldım bi işe yaramadı zeytinyağ kullandım geçmedi vazelin sürdüm son çare yoğurt bile sürdüm asla fayda etmedi napıcam bilmiyorum doktora gitsem de ne yapabilir ki diye düşünüyorum oda krem vericek muhtemelen sizin önerebileceğiniz bişi varsa lütfen paylaşın benimle bu arada oğlum diş çıkarıyor ishali de ondan kaynaklı diye düşünüyorum