Arslanyasar Hanımlar yarın bebeğimi sünnet ettircez , doktor lokal yapicaz ameliyathanede ve anne ya da baba olmiycak almıyorum kimseyi diyor . Benim oğlum karakter olarak inatçı bı bebek yani aglamaya başlarsa dünya biraraya gelse bizsiz onu susturamaz . Bu doktor bebeğimi böyle ağlata ağlata mi sünnet edicek? Genel anestezi almasını bende istemiyorum ama en azından ameliyata girerken verilen sakinleştirici tarzı bı şey verilebilir diye düşünüyorum. Adam cani gibi e agliycak tabi çükünü kesiyoruz diyor . Ben geliyim diyorum napicaksin sen mi sakinlestirceksin diyor. Bu aylarda sünnet ettiren anneler bana bı akıl verin nolur . Eğer böyle aglata ağlata yapacaksa yarın iptal edicem.
busrahnm-95 Arslanyasar 4 ay 25 günlükken bizde sünnet ettirdik lokal olarak. Kesinlikle anne yanında olmalı ne demek almıyorum. Öyle sacmalık mı olurmuş ben hep oglumla konuştum şarkı söyledim ellerini tuttum hep dikkati bendeydi. Gıt bile demeden bitti sükürler olsun iyileşiyor bile. Ama siz yanında olmadan cok zor. Artık insanları tanıyorlar. Yabancılıyolar
Minemyne Arslanyasar kesinlikle başka bir doktor tercih edin derim şaşırdım dediklerine. 2.5 aylıktı oğlumu sünnet ettirdiğimizde bende eşimde yanındaydık müzik açtım ve mamasını verdim çok güzel geçti.
Aybarss03 Arslanyasar Bizde beş aylıkken sünnet ettirdik. Lokal anestezi ile. Ben eşim ve annem girdik. Doktor birde hemşiresi vardı. Çok keyifli çok eğlenceli geçti bizim için. Doktorumuz çok eğlenceli biriydi 😀oğluma lolipop şeker verdi o onu yalarken sunneti yaptı. Bı şekere erkekliği değiştin demisti hatta doktor 😂 Doktorun sayesinde 5 aylık bebem şekerle tanıştı 🤦🏻♀️😂😂😂
Arslanyasar busrahnm-95 gerçekten doktorla görüştüğümüzden beri kafamda kuruyorum içime sinmedi bı turlu . Eşim falan biliyorum bana tepki gösterecekler yine çok abartiyosun duygusal davranıyorsun diye ama katıla katıla ağlayacak biliyorum. Böyle iş.mi olur
busrahnm-95 Arslanyasar hayır kesinlikle haklısınız. Büyük çocuklar ağlıyor kaldı ki bebek yani nihayetinde. İnsallah anlarlar sizi
Gzmkr Ben de 5 aylıkken yaptırdım, pandemiden dolayı sadece anneyi alıcam dedi. Şakinleşmedi çocuk ama en azından ben yanındaydım, sevdim, elini tuttum vs. Başka Bi yerden randevu alın, öyle şey mi olurmuş.
Gizemcaglar01 Arslanyasar geçen hafta özel bir hastanede bebeğim sünnet oldu 5 aylık asla almadılar anne baba dediğiniz günü bebeğim asşa normalde yatan bir bebek değil ama sakinleştirici vermişlerdi çok sakin bir şekilde geldi o an insan çok üzülüyor ama geldi geçti çok şükür
Mslakn Arslanyasar 1 hafta once 5 aylıkken sunnet etırdık lokal ama doktor esımıde aldı benıde besmele cektı kestı smdı ıyılesıyor bıle cok sukur Özelmi devletmı?
mommy06 Arslanyasar ağlata ağlata yapıyor ama uyutursan eğer hissetmiyor anesteziden ağlamasının nedeni elini ayağını tutması