kaderimdebudamivardi Serpilctn humana tabiki aptamil şeker deposu abd de kullanılmıyor bile humana kullanıyorum alman maması iceriği cok kaliteli
SetenayCo Serpilctn Bebeğim doğduğunda 10 gün kadar meme ve mama olarak gittik. Humana kullandık. Aslında en iyi mama ama pek kullanan görmüyorum.
Serpilctn SetenayCo bnde humana kullaniyorum bebeğim mamadan bi saat sonra da olsa sürekli az bisi hep kusuyor acaba mamadan mi kaynaklı diyorum bnde
SetenayCo Serpilctn Biz kullandığımız kısa sürenin içinde pek yaşamadık sevgili anne. Tabii her bebek farklı. İçeriği temiz olduğu için tercih etmiştik. Sevgiler.