kizlar günlerdir artık ağlıyorum kaşıntıdan elimde önce küçük küçük su dolu kabarcıklar çıktı sonra da böyle kaşıya kaşıya yara oldu ve kaşıntının acısı taa içime işledi napicam ben randevuda yok ki gideyim doktora bu nedir sizce ilacı ne olabilir 😔😔