Deletedmom_11 Kızlarrrr.bugün bişey farkettim. Hamileyken göbeğimzde bi çizgi belriyo ya hani koyu renkte. (Linea nigra)… oğlum 6 aylık onunda karnında aynı şeklde varr. Aşırı belrgin değil bizmkiler kadar ama varrr.Herr bebekte olurmuki bu acaba 🤔
Deletedmom_11 Aysimannesi Sblatc kyic Çoook teşekkür ederim ☺️ içim rahatladı şimdi. İntrnette bilgiye ulaşamamştım. İyiki varsınzzz 🙏🏻🫂