sadedemir Merhaba kızlar bebeğim 13 günlük doğduğundan beri gözü çapaklanıyor doktor masaj yapın dedi göz pınarlarına sizin bir bilgini varmı nasıl geçer??? Yardım lütfen
Fkulcu94 sadedemir benim oğlumda vardı gecmeyince doktora götürdüm soğuk çayla silebilirsin dedi yada serum fizyolojik ile silebilirsin dedi bize bı damla verdi onu sürdük geçti hemen masaj falan yapmama gerek kalmadi
Neslinesli sadedemir benim bebeğimde de vardı Dr masaj ve kaynatılmış ılık su ile silin demişti. İyi geldi. Geçmiş olsun 🌺
Zeyyynep sadedemir benim bebeğimde vardı ılık suya Dalin sık ve temiz tülbent ile her çapaklandığında sil ben böyle geçirdim çayla silmek falan çözüm olmadı
Assfghj Ama silerken içten dışa doğru silmelisiniz ve o kısmı birdaha gözüne temas ettirmemelisiniz yoksa mikrop geçmeden sürekli yayılır. Ve hafif bastırarak pansuman yapmanız lazım