Mrb kızlar kızım doğduğu günden beri haberimiz var kalbinin delik olduğundan doktorlar bize dedi masum üfürüm olabilir zamanla kendiliğinden kapanabilir biz doğumdan 10 gün sonra kontrole gittik daralma olmuş dediler bugün de kontrol amaçlı kalbe gittik deliğin genişlediğini söylediler ve anju olmasını söyledi doktor bu yaz içinde ben çok kötü oldum ağladım eve gelene kadar bebeğim daha çok küçük bu ameliyat için nasıl olur neler yaşarız bilmiyorum başına gelen varmı bu durum 🥺