Kızlar üc bucuk yildir migrosta calisiyorum dogum izinlerimi bitirdikten sonra ise basladim fakat evladimdan ayri kalamadigim icin istifa etmek zorunda kaldim. E haliyle issizlik maasi alinamiyor istifa edince. Sorum su birkac gün icinde tanidigimin is yerine sigorta girisim yapilsa ve patron beni kovdu gibi gösterse issizlik maasini alabilirmiyim. Basina gelen yada cevresinden duyan varmi? 🙏