Kızım 10 ay 22 günlük, hareketli desem az kalır tek durduğu an uyuduğu zamanlardır hiç ama hiç durmuyor keşif zamanı desem bu kadarı normal mi bilemiyorum.. ilk çocuğum, ilk deneyimim ama etrafımda gören herkes erkek cocugu gibi diyor. Hiperaktif olabilir mi kızım? Endişeleniyorum. Hareketli bebek ile hiperaktif bebek ayrımı nasıl yapılır?🥺