Kızlar bebeğim 13 aylık ama hala hiçbir işimi halledemiyıorum akşam 10 a 11 e kadar bir yerim yer görmediği halde. Temizlik yapsam çamaşır ütü yemek kalıyor. Yemek yapsam temizlik kalıyor kendimi hiç iyi hissetmiyorum kendime bakamıyorum. Oğlumun uydusu gibiyim Başka hiçbir şeyden haberim yok. Bir de tek çocugum var. Sinirim bozuldu ağlayarak yazıyorum. O kadar yapamıyorum o kadar bekar zamanıma dönmek istiyorum ki anlatamam. Oğlumu seviyorum ama bitik vaziyetteyim. Şükür sağlıklı bir çocugum var diyorum güzel ailem var diyorum ama olmuyor Ne zaman normale dönecek herşey ne zaman kendime bakabilecegim ne zaman artık oğlum kendi halinde olacak off