Slm1122 Kızlar oğlumun kafasınjn arkasında doğdundan beri sağlı sollu aynı yerde beze var sanki bana büyümüş gibi geliyor neden olabilir büyürse kötü bişeymi nohut büyüklüğünde elimin altından kayıp giden bi beze tam şurda 👉
Busrabsr Slm1122 ya bizimde oramizda var elime geliyor ama doktorlar bebekden normal dediydi suan ben de takiyorum onu tekrar bi gostericem
tugbac Slm1122 benim bebeğimde de var geçen ay baktılar boyutu küçük ama takip edelim dediler bu ay tekrar kontrole götürdüğümde bakılcak. Mutlaka doktora danışın bence.
Slm1122 Busrabsr bende kaç kere gösterdim yerni bulamadan bi iki baktı hami yok dedi geçiştirdi ama işte büyüyormuş gibi bana öyle geliyor ultrasonla mı bakıyorlar bilmiyorum ki İnşALLAH kötü bişey değildir 😞
Busrabsr Slm1122 vallaha ben hicnuzerine dusmedim ama benim de elime hep geliyor iki tarafli hemde bi gidrsem gostercem bende 6 bucuk aylik olduk
Sumeyyebaglan Oğlumda sonradan çıktı şuan 21 aylık. Ultrason çektirdik sizde çektirin normal denildi. Sadece büyümemesine dikkat edin dedi doktorumuz. Gittikçe büyüyen bi şeyse baktırmak ve önlem almak lazım
Slm1122 Sumeyyebaglan evet öyle yaptırcam canım bayramdan sonra gitcem doktora söyledim kaç kere bulamadı bişey yok dedi geçti
Slm1122 tugbac söyledim daha çnce 2 farklı doktora bulamadılar bişey olmaz lenf modudur dediler ama bana büyüyormuş gibi geliyor ultrason isticem götürüp bayramdan sonra İnşALLAH
Sevgiguclu Slm1122 benim bebeğim 11 aylıkken fark ettik doktor önemli değil şuan takip edelim dedi sağlıkla büyüsün yavrularımız
Esra1202 Benimde 3 yaşında kızımda vat uzun zamandır boynunda.usg bakıldı periferik yayma yapıldı temiz çıktı. Boyutu onemliymis. Nohut kadar önemli bi boyut degil korkmayın