sumeyye_01 Bak bence kafani dağıtacak bir şeyler bul bebeginle oyna beraber banyo yapın kanguru yapın sen onun kokusunu minnoşlugunu hissettikce zaten hormanlar otomatikmen süt salgila süt salgila diye alarm verecekler bir hafta dene düşünme mamayı şimdilik. Mamayla doysun memeyle bağışıklığı güçlensin.ama eğer böyle düşünmeye ve takıntı haline getirmeye devam edersen o verdiğin sütü de veremiyceksin. Yengemden örnek vermek istiyorum 2iz bebeği vardı sütü okadar azdı ki bir bebeğini doyuramayacak şekilde aynı şekilde maddi durumları da sıkıntıli idi bebeklerini mama da verdi meme de yeri geldi ekmekle mama yaptı verdi ama hiç pes etmedi şuan inanır mısın 2.5 yasindalar hala emziriyor dediğim gibi mamayla doysun memeye bağışıklığı güçlensin pes etme bol bol emzir kafana takmadığın sürece o süt her türlü dolar gogusune. Bol icecek takviseyi mesele rezenee hem seni sakinleştirir hemde süt yapar ayran gazsız meşrubatlar komposto yeşillik ve en önemlisi günde en az 2 litre su icmeni tavsiye ederim