eylulunlu bebeğim göbek deliğinde kararma var suan fark ettm ne yapacagmı bilmiyorum internette iltihap oldgu için diyo
2021_asel eylulunlu Bez degmıstır takıp et batıkonla kurusun buna rağmen devam ederse doktor ilaç verır
Kuzeybabyy eylulunlu bezle alakası yok o durumun batikonda sürmeyin önce bir doktora sorun bence 17 aylık oğlum göbek deliği siyah ☺️ Göbek bağı kurusun diye nitrat sürmüştü ondan olmuş bizim
senushka Bizimkide üç aylık hafif kararma var çok karar değilse sıkıntı olmaz çok fark edilcrk şekildeyse doktora sorun
eylulunlu 2021_asel bez mi degmiştir diyonuz ya sagolun batikonu bizmi alalım yoksa doktora gitsemmi yinede ya
2021_asel eylulunlu Bezını başlarken bez surttufunden kanama oluyor bende oyle olmustu eczaneden batıkon almıştım onunla kurudu bezınıde asagıdan bqgladım gobegıne degmesjn dıye
eylulunlu Kuzeybabyy göbek bagı bizimde kurusun diye alkolle temizlenmişti göbek bagı düştükten sonra acaba ondanmı