Oznur23erkan Nasil çare buldunuz defalarca bez degistrdm kremler hep kullaniyrozu doktorumuz cildi hassas dedi mantozol krem verdi bir gün geçiyor 2 gün gine oluyor napmqm lqzim yaa😓😓😓😓
dorel Oznur23erkan sık sık havalandırıp banyoda suyla yıkayın bence işe yarar inşallah iyi olur bi de kuru tutun
Ceylinanka5 Oznur23erkan benimde olmustu 20 günlükken hergün 1 saat acik braktim altini öncesindede iliksuyla yikadim sabun yada bez kullanmadim yikarken 1 haftada düzeldi.zaten bezini 3 saatte bir deistiriyorum .birde krem sudo kreme gectik o iyi geldi.gecmis olsun