[silindi] ben 6.aya girdigimizden beri banyosunu onun içinde yaptırıyorum. Bazen yoruldugumda da vakumluyorum masanın üstüne eline oyuncak veriyorum takılıyor🙃 biz yemek yerkende yemek masasına koydugumuz oluyor kendı mama sandalyesinde bazen oturmak istemeyebiliyor. boyle sofraya çok hakim oluyo eğleniyo. Yani ben baya memnunum. Bu bebeyatmazmidir nedir satılan minderden almadım mesela. Onun yerine kendı emzirme yastıgımı koyuyorum