zynp_dmr 6 ay 11 gunluguz el izleme çok oluyor bırakalı ya 3 aylıkken filan yapıyordu diye hatırlıyorum , ismine iki aydır filan gülümseyerek tepki veriyor huzurluysa , son on gundurde yabancılara gitmek istemiyor birisi kucağına alsa bana atılarak ağlıyor kollarını uzatarak , endişelenmeyin kafanızda kurarak takıntı haline getirmeyin belkide çok normaldir , cok kafanızı kurcaliyorsa kendi doktoruna götürün motor becerilerini en iyi o bilir ayına göre