Saadet14 özel muayenehane de yaptırdık biz. Önce uyuşturma için lokal anestezi iğnesi yapıldı o biraz canını acıttı yavrumun ağladı, sonra 10 - 15 dk bekledik işleme başladı doktor biz o arada eşimle oyaladık falan derken 5 dk da aparatı takıp kesmişlerdi. Yabancılama başladığı için biraz ağladı işlem bittikten sonra kucağıma alınca sustu hemen. Cumartesi oldu bugün klips çıkarıldı çok şükür ağrı sızı birşeyi yok, biraz kızarıklık ve ödemi var oda normalmiş. İlk gün çiş yaparken ağladı 2-3 defa zaten 3 saatte bir calpol verdik o gece biraz mızmızdı ertesi günlerde bir sıkıntısı olmadı