Merhaba, bebeğim 2 ay 22 günlük 3 haftada erken doğdu kafasını kaldırmıyor yüz üstü yatırdığım zamanda öylece kalıyor doktoru bir sorunu yok dedi ama içim hiç rahat değil egzersiz yaptırmaya boyun kaslarını güçlendirmeye çalışıyorum ama sanki bir yok katedememiş gibiyiz bu durumu yaşayanlar var mı tecrübeleeinizi yazar mısınız