MomQueen 4 ay 18 günlük bebeğimin emerken ve uyurken başı aşırı terliyor, sırılsıklam oluyor, bu durum normal mi ? Sizin de oluyor mu neler yapıyorsunuz hasta olur mu yeri soğursa ne yapmalıyım ya çok endişe ediyorum hastalanır diye
ismihan87 MomQueen aynı sikayetten bende çocuk doktoruna danıştım gayet normal dedi hiç endişe etmeyin yapicak bişey yok çocuk ceyranda kalmasın yeter ben yatarken arada bir biraz üste yada aşağıya çekiyorum hep aynı ıslak yerde yatmasin diye
Kaderlmc MomQueen doğduğundan beri aynı 10 aylık hala aynı sadece kafa terliyor yatakta kafasının yattığı yer su içinde kalıyor resmen ben uyandığı zaman ya da emdikten sonra bir tane müzlin ağız mendili var onunla hemen kuruluyorum yatarken de yer değiştirerek yatırıyorum şuana kadar hasta olmadık şükür ve evde asla cereyanda durdurmuyorum yeğenim var oda öyle annem hep şey der sırtının terlemesinden iyidir diye ama doktorumuza sormadık hiç bir sorun teşkil ediyor mu diye
-erCansu- MomQueen benm oğlumunda hep terlerdi bende kafasının altına müslin bez sererdim sonra kendiliğinden geçti kafası terlediği için hiç hasta olmadı ama ben uyurken siliyodum yada o bezi değiştiriyodum 😌