Merhaba, 7. Haftadayım soğuk algınlığı geçirdiğim için doktor progestan verdi.Muayene de kalp atışlarını duymadık 6 haftalıkken yakında kontrole gidicem.Eğer yine duyulmazsa bu sefer vajinal ultrasonla bakıcakmış. Şuan ben progestan kullanıyorum ve eğer bebek oluşamamışsa yada farklı bir sorun olursa ilaca rağmen kanama olur mu?