Ozgemre Anneler bebeğim 4 ay 2 günlük 1 ay da sadece 300 gr almış mamayla besleniyor sadece 6.5 kg mama artışı da yaptım ama kilo almıyor sizin bebiş kiloları nedir ( kıyaslamak için sormuyorum ) herkes zayıflamış diyor ortalama kiloları merak ettim
mduras Ozgemre tam 4. Ayı dolduğu gün kontrole götürmüştüm 6.200 kg 66 cm boyu ölçüldü. Anne sütü alıyor sadece. Bu ay kilo alımı çok azdı bizimde 400 gr felan almış ama mamaya başlamadık.
Mrvll Ozgemre 3 aylık 4 günlük, yüzde 99 anne sütü ile 6600 kilo. 2810 doğduk. Bebişten bebişe değişir, sağlıklı olsunlar yeter
Erdimaysa1 Ozgemre amaaann canım boşver her bebek bir olmuyor oğlum 6 aylıkken12 kiloydu kızım 9 aylık olacak 8 kilo bile değil kızım ilk aylarda enfeksiyon nedeniyle hiç kilo alamadı gören 5-6 aylık gibi duruyor bakmıyor Musun yedirmiyor musun ay bu niye bu kadar küçük deyip duruyor başlarda çok üzülüp ağlıyordum şimdi umrumda bile olmuyor gülüp geçiyorum benim kız geleceğe yatırım yapıyor fit olmak için diyorum
CerenKurt9 mervehilal ay evet ya, benim kizim 11,5 aylik 8200 kilosu 74 cm boyu kilo alamiyo bi turlu halbuki her seyi yediriyorum olmayinca olmuyo 🥲
Athnvn Son kontrolümüz geçen haftaydı 4 ay 14 günlükken yapılan ölçümler 70 cm 7300 kilosu da. Benim oğluma da herkes zayıf görünüyor diyor doktor Boyu uzun dinleme onları dedi.
meg2022 Ozgemre kilosu gayet normal annesi maşallah. Bizde tam 4+2 yiz dün aşılarımız ve kontrolümüz vardı 450 gr almış sadece 1 ayda 6.600 şuan alerjik bir bebek + reflüsü var dr mama takviye yap istersen kilo alımı yavaş dedi ama almıyo bebek mamayı tadımlara da başla dedi. Bende sağlığı hareketleri yerinde nasılsa diye hiç dert etmiyorum sınırda olsa anlarım seni ama gayet normal dert etme
tektanem Ozgemre birde 4 5 ayından snra artık az almaya başlıyo bebekler doktorunuz yeterlı dediyse sorun yoktur kafanıza takmayın bence
meg2022 Ozgemre bizde gaviscon kullanıyoruz kusması azaldı ama bitmedi etkiliyor reflü tabiki kiloyu. Ben ay 20 güne yakın meme reddi yaşadık bide. Siz hangi ilacı kullanıyorsunuz acaba
tektanem Ozgemre illaki can sıkıcı olabliyor ama çok takamamaya çalışın benim çocuum kilolu haa kilosu normal mesela doktor çok güzel gelişimi diyo banada etraftan gören ne bunu yedirdinde şişirdin diyo çok kilolu diyo yani kiloluda olsa laf zayıfta olsa laf insanlar eleştirmek için varlar sanki o yüzden umursamayın yarın kilolu olsa o zamanda başka bi yerine bişş derler
Aliasafinannesi27 Ozgemre kuzum korkma benim bebeğim 1. Ve 2. Ayında ayda 1 kilo aldı ama 3. Ayında 350 gram almış hemsiremiz ve doktorumuz eğer zayıflama yoksa ayda artık 100 gram alsa bile yeter dert etme annesi artık hareketlenmeye başlıyor dedi birde havalar sıcak olunca bebeklere de hak vermek gerek
Ozgemre Aliasafinannesi27 Sağlık ocağında ebe az dedş kendi doktorumuz ne dicek bakalım ama içimi rahatlattınız sağolun 💐