Cnprtk
Emziği 13 aylıkken bıraktık . Size hikayemizi anlatayım.
Benim en kaygı ettiğim şey emzikti.. 3 güne unuttu.
Şöyle ki öncelikle biz bezini falan değiştirirken yada çöpe bi şey atarken hep ona attırıyordum . Hadi çöpe atalım diye. Kendi çöpe atıyordu peçeteydi bezdi falan. Çöpe giden şeyin geri gelmeyeceği algısını yarattım hatta çöpe attıktan sonra bye bye falan yapıyorduk.
Emzik bıraktırmaya karar verdiğim gün , sabah uyanınca emzikle oynarken oynarken yere düşürdü . Bende görmeden sakladım , kaybolmuş arayalım hadi dedim . Aradık aradık bulamadık .ve böylece başladık .
İlk gün uykusuz bıraktım ., normalde günde 3 uyku yapıyorduk , pat diye 2 uyku yaptım .
ilk uykusunda öğlen yani , arabada giderken kendi uyuyakaldı emziksiz mızırdandı tabi ama uyudu o mızırdanırken ben anlattım . Emzik kayboldu eve gidince arayalım kızım falan dedim ,müzik açtım falan uyudu arabada. akşamına da müzik açtım çamaşır sepetine yatırdım battaniye koydum , içine yatırdım gezdirdim uyudu . . Gece uyanınca da kucağıma aldım emziği sabah arayıp bulacağız biliyorum istiyorsun ama bulamadık sende aradım hatta dedim. Sarıldı uyudu
Gün daha kolaydı .. Hiç ilk günkü gibi mızırdanmadı . Sanki hemen adapte olmuş gibi , emziği ben aklına düşürdüm. Hadi bulalım emziği diye aradık bulamadık tabi , sonra 3. Gün emziği yine aradık bu sefer bulduk çaktırmadan oyun oynarken ortaya koydum . Dedim ki emzik burada ama çok pis olmuş hem sen artık emziksiz uyuyabiliyorsun , gel bunu çöpe atalım dedim , 3 tane emziği vardı . Hepsini 2-3 saat arayla tesadüfen bulmuş gibi yaptım gün içerisinde. gözünün önüne koydum . Görünce de aaa emzik buradaymış dedim. Tekrar yineledim Ama sen emziksiz uyuyabiliyorsun gel bunu çöpe atalım 😅 böylelikle kendi iradesiyle emziği attı çöpe. Hepsini . Gece istediği zaman da , emziği sen çöpe attın artık geri gelmez o . Ben buradayım sarılabilirsin annecim dedim . Öyle uyudu gitti . Bi daha da hiç istemedi de unuttu hemen.
Ben emziğe bi şeyler sürülerek soğutulmasına çok karşıyım o kadar uzman dinledim. Çünkü onunla arasında bir bağ oluşturuyor. Doğduğundan beri.
Kediler aldı diyip hayvanlara karşı soğutmamış olacaksınız hemde O şekilde çirkin vedalaşması doğru olmazdı.. kendi iradesiyle bıraktı emziği . Hiç bir daha dile gelmedi bile .
Bence bu şekilde kendi iradesiyle bıraktırmaya çalışın , emziğin ucunu keserek falan onu en çok sevdiği bağ kurduğu şeyle kötü ayırmayın derim… nacizane fikrim💕