kyic Kızlar 2 gündür genital bölgede kaşınma vardı sabah travazol sürmeye başladım ama nafile kıpkırmızı olmuş berbat bi his 😢alttan muayene olmakta istemiyorum ne yapabilirim önerisi olan var mı 😓
Drkn kyic b3n bir haf5a önce doktora gittim benimde aynı böyleydi mantar var ilerlemiş dedi fitil ve krem verdi baya fayda etti travazol kortizonlu olduğu için çok fayda etmez dedi
kyic Drkn gebelikte bende de olmustu fitille travazol kullanmıştım geçmişti şimdi gitmek hiç içimden gelmiyor ama travazolda tek basına yetmeyecek sanırım 😓
kyic ikikoalaanasi ne sirkesi olduğu fark eder mi ? Bide seyrelterek mi ? Tek basına zarar verir gibi geldi
ikikoalaanasi kyic evet suyla seyrelterek yapıyorsunuz. Sirke farketmez. Her gün iki üç defa alın. Biraz yaniyorsunuz korkmayın 😂
ikikoalaanasi kyic kaşıntıya iyi gelir jsjsjsj bir tane fitilde kullanmıştım. Ondan sonra hiç olmadı.
kahveseverr kyic öyle valla en son bir fitil kullandım ondan sonra olmadı bir daha ben çok ilaç kullandım çok fitil kullandım ama bir tek biokadin diye bir fitil var o iyi heldi