Merhaba kizlar bebegim 3 aylık 2 gündür çok huysuzdu zaten. Geceden beri 4 kez kakasını yaptı ishal şeklinde. Sonra da kusmaya başladı 6-7 kez kusmustur. Yatınca çığlığı basıyor sadece kucakta sakinlesiyor. Ateşi yok. Uyursa en fazla 10-20 dk yine çığlıkla uyanıyor varmi yaşayan neden olabilir ne yapmam lazım? Sadece anne sutu alıyor bu arada